Korpa

Your Cart is Empty

Vrati se u prodavnicu

NAJČEŠĆA PITANJA

Isporuka

Dostavu paketa radimo putem kurirske službe, lično preuzimanje je moguće uz napomenu da ćete lično preuzeti porudžbinu. Cena za isporuku robe je po važećem cenovniku kurirske službe. Za porudžbine na teritoriji opštine Novog Sada dostava je besplatna za iznose veće od 5.000,00 rsd.

Ukoliko na porudžbini imate više artikala, postoji mogućnost da će se poručeni artikli dostaviti u više paketa (isporuka), zavisno od magacina u kome su dostupni u tom momentu.

Koji je minimalni iznos za poručivanje?
Na sajtu spektrashop.rs ne postoji ograničenje u pogledu vrednosti narudžbe.Verujemo u jednostavnost kupovine, stoga ne ograničavamo naše kupce prilikom kupovine.

Isporučeni artikal nije ono što sam tražio.
U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo Vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate putem e-mail-a spektrashop@gmail.com. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi nedostatak. Takođe, molimo Vas da pred kurirskim službenikom izvršite pregled paketa koji vam je poslat na kućnu adresu.

Artikal mi je oštećen ili pokvaren?
Artikli koji su oštećeni ili pokvareni, a još nisu korišćeni, biće zamenjeni ili će biti izvršen potpuni povrat sredstava. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u uputstvu artikla, SPEKTRASHOP.RS ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši povrat sredstava.

Kako da izvršim kupovinu na SPEKTRASHOP-u?
Da bi Vam bila omogućena kupovina na našem sajtu ne morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke i olakšava Vam sledeće kupovine jer su Vaši podaci zapamćeni. Možete se registrovati i prilikom kupovine kao ne registrovani korisnik jednostavnom postupkom na poziciju KORISNIČKI NALOG štiklirate opciju Želim da otvorim nalog na sajtu gde Vam se otvara dijalog gde unesete samo lozinku i potvrdu lozinke i nakon slanja NARUDŽBINE stiže Vam mejl sa linkom za aktiviranjem naloga.

Zaboravio sam lozinku šta da radim?
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link “Zaboravili ste lozinku?”. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

Kako da proverim da li mi je narudžbina poslata?
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link “Dosadašnje porudžbine”.

Kako da promenim lozinku?
Ulogujte se na svoj nalog i kliknite link “Uredi nalog”. U formular koji Vam se pojavi potrebno je da upišite novu lozinku i potvrdite je tako što ćete je ponovo upisati u predviđeno polje ispod. Zatim kliknite dugme “Sačuvaj” kako biste trajno sačuvali izmenu.